Пошук

Розширений пошук
null
Головна » Нормативно-правова база » Накази


версія для друку
18 лютого 2013

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                           Наказ Адміністрації Державної       

                                                                              служби спеціального зв’язку та

                                                                              захисту інформації України

                                                                                            

28 грудня 2012 року № 803

 

 

                                                                          Зареєстровано в Міністерстві

                                                                           юстиції України

                                                                           21 січня 2013 р. за № 135/22667

 

 

 

 

 

 

ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ

послуг із передачі даних, доступу до Інтернету та їх рівні

 

Таблиця 1. Показники (параметри) якості доступу до мережі передачі даних загального користування (МПДЗК)

Вид

 показників

(параметрів)

Показники (параметри) та

їх позначення

Рівні показників  (параметрів)1

1

2

3

1.1.  Показники, які характеризують доступ до

МПДЗК

 

1.1.1. Нормований час виконання заяви на підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі передачі даних загального користування ()                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

 

не більше ніж 24 робочих дні2

1.1.2. Відсоток заяв на підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі передачі даних загального користування, виконаних  за нормований час (коефіцієнт вчасності підключення) ()

 

не менше ніж 85 %

1 Рівні показників якості повинні виконуватися в нормальних умовах роботи телекомунікаційної мережі оператора, а також незалежно від технологій, які застосовуються в мережі.

2 Рівень показника якості встановлюється за наявності технічних можливостей, а також з моменту оплати підключення кінцевого обладнання. Рівень показника якості застосовується, якщо інше не передбачено договором  зі споживачем.

 


Таблиця 2. Показники (параметри) якості послуг із передачі даних і доступу до Інтернету

 Вид

 показників

(параметрів)

Показники (параметри)

 та їх позначення

Рівні показників (параметрів)1

1

2

3

2.1. Показники, які характеризують доступність послуг із передачі даних і доступу до Інтернету

 

 

2.1.1. Відсоток успішних реєстрацій у мережі (log-in)2 () для послуг із:

 

передачі даних

не менше ніж 90 %3

доступу до Інтернету

не менше ніж 90 %3

2.1.2. Відсоток відмов2 () для послуг із:

 

 

передачі даних

не більше ніж 10 %

доступу до Інтернету

не більше ніж 10 %

2.1.3. Нормований час реєстрації в мережі2 () для послуг із:

 

передачі даних

не більше як 30 с

доступу до Інтернету

не більше як 30 с

2.1.4. Відсоток реєстрацій, які відповідають  нормам за часом реєстрації в мережі2 (), для послуг із:

 

передачі даних

не менше ніж 90 %3

доступу до Інтернету

не менше ніж 90 %3

2.2. Показники, які характеризують  повноцінність надання  послуг 

 

 

 

2.2.1. Нормований рівень швидкості передачі даних ()

(для універсального доступу)

 

не менше ніж 56 кбіт/с

2.2.2. Відсоток незадовільних з’єднань за швидкістю передачі даних () для послуг із:

 

передачі даних

не більше ніж 10 %

доступу до Інтернету

не більше ніж 10 %

 

                                                                                              Продовження таблиці 2

 

1

2

3

 

 

2.2.3. Час затримки (час передачі в один бік) () для послуг із:

 

передачі даних

не встановлено

доступу до Інтернету

не встановлено

 

1 Рівні показників якості повинні виконуватися в нормальних умовах роботи телекомунікаційної мережі оператора, а також незалежно від технологій, які застосовуються в мережі. Результати випробування параметрів якості послуг у надзвичайних умовах не враховуються.

2 Показники (параметри) застосовують у разі якщо процедура реєстрації передбачена умовами надання послуги.

3 У разі автоматизованої перевірки повинна бути забезпечена відносна точність не менше як 20 %. У разі неавтоматизованої перевірки повинна бути забезпечена відносна точність не менше ніж 30 %. Якщо результати спостережень під час неавтоматизованої перевірки не укладаються в установлені рівні, необхідно провести додаткові спостереження для забезпечення відносної точності 20 %. Результати спостережень повинні забезпечувати рівень довіри не менше ніж 80 %.

Під час здійснення контролю за показниками якості з кінцевого обладнання споживачів телекомунікаційних послуг або з точки підключення кінцевого обладнання споживачів до телекомунікаційної мережі результати спостережень повинні забезпечувати відносну точність не менше ніж 60 % із рівнем довіри не менше як 80 %. 

 

 

 

 

Таблиця 3. Показники (параметри) якості обслуговування споживачів

 Вид

 показників

(параметрів)

Показники (параметри)

 та їх позначення

Рівні показників  (параметрів)1

1

2

3

3.1. Показники, які характеризують  надійність надання послуг

 

 

3.1.1. Нормований час усунення пошкоджень   телекомунікаційної мережі та відновлення доступу до послуг зі встановленими значеннями показників якості ()

 

не більше як одна доба

3.1.2. Відсоток заяв про пошкодження мережі передачі даних загального користування, виконаних за нормований час () 

 

не менше ніж 65 %

 

3.1.3. Кількість заяв про пошкодження   МПДЗК із розрахунку на одну лінію доступу за рік ()

 

не більше ніж 0,8

3.2. Показники, які характеризують

проведення нарахувань за послуги

3.2.1. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності) ()

 

не більше ніж 1 %

3.3. Показники задоволеності споживачів обслуговуван-ням

 

3.3.1. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування ()

 

не більше ніж 1 %

3.3.2. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування ()

 

не більше ніж 1 %

1 Рівні показників якості повинні виконуватися в нормальних умовах роботи телекомунікаційної мережі оператора, а також незалежно від технологій, які застосовуються в мережі. Результати оцінки показників якості послуг при надзвичайних умовах не враховуються.

 

Примітка. Методи випробування якості послуг із передачі даних і доступу до Інтернету зазначені в СОУ 61–34620942–011:2012 “Телекомунікаційні мережі передачі даних загального користування. Телекомунікаційні послуги. Основні показники якості. Методи випробування”.

 

 

Директор Департаменту

стратегії розвитку звязку

Адміністрації Держспецзв’язку                                                                                                                                            О.А. Баранов

 




Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше.


  Розробник: Корпорація Софтлайн (Україна)         
© Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України